italy loves

Ååh jag är så sjukt trött! jag brukar ha skitsvårt att sova på kvällarna men de senate dagarna somnar jag så fort jag lagt huvudet på kudden.. beror kanske på att boyfriend inte är hemma.. Han har åkt till Turki :((( avis... inte för att han får sola och bada och sånt men ändåå 
Annars då, skolan rullar på, det går framåt. idag pratade jag med killen som skulle fixa vår tvättmaskin, väääldigt hackit men ändå kul när dom förstår.
Idag var jag med mina nyfunna vänner och tog en caffe eter skolan, eller jag tog en cola och en dolce. 
Nu ska jag ta en sväng runt Bologna, you want some pics? sen städa och plugga, GO ME
 
 

Kommentarer
Postat av: ff

Weeeyo:D

2012-09-20 @ 19:34:28
Postat av: Micaela

Vad snygg du är!

Svar: tack så mycket! right back at you!
Anna

2012-10-07 @ 08:07:49
URL: http://micaelalindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0