byee baby byyyye

Tjenareeeee!! idag som skulle varit min sista skoldag blev min sista skolkdag. denhär månaden har jag väl varit på kanske lika många procent av lektionerna som under mitt första år på celsius italienska...       istället sov jag ut och så tog en tvingad V och jag en promenad i solen. Vi har en storstor park en bit bort så vi gick dit och kollade på ett FCZ lag i basket. jag  vet inte mycket om basket men jag kunde inte hålla mig för skratt. hälften av grabbarna kom dit i vanliga kläder och den andra hälften hade både basket linne och shorts. JAG DOOOOOOG!!!
 
På tal om dog... hittade en jädrans bra bild på min webcam. den måste jag varit stolt över... hahah 
                                                                                                                                
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0